peynirli rulolar

20 Aralık 2014 yazildi.

yeni yapmış olduğum peynirli ruloları paylaşayım istedim. çünkü tadı ve görüntüsü çok hoş oldu. misafirlerime ikram ettim onlarda çok beğendi bakalım sizler beğenecekmisiniz?









 malzemeler:
1 su bardağı süt
1çay bardağı sıvı yağ
2 yumurta ( birinin sarısı üzerine)
1 paket maya( küçük paket instant)
tuz şeker, aldığı kadar un
arasına 50 gr margarin
içi :peynir maydanoz
bulamak için susam
yapılışı
bütün malzemeleri yoğurarak kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde etttim. hamuru 6 parçaya böldüm. servis tabağı büyüklüğünde açtım arasına yumuşamış margarini sürdüm ikinci hamuru üzerine koydum. üzerine meydanozlu peyniri sererek rulo yaptım. 6 hamurdan iki katlı 3 rulo yaptım . sonra ruloları dilim dilim keserek susama batırdım tepsiye dizdim. üzerine yumurta sürüp fırına verdim 180 derece kızarana kadar pişirdim


0 yorum: