bohça kebabı, manisa kebabı

11 Nisan 2013 yazildi.

muhteşem bir  yemek anlayışına sahip ülkemizin her köşesi bir başka tarife  yolculuk yaptırır insanı. bu güzel tad  Manisadan. çok güzel bir lezzet. herkese tavsiye ederim. ben tarifi cahide jibekten aldım ve aynısını uyguladım. sadece bezelye koymayı unutmuşum. sonuçtan çok memnun kadım.
tarif 6 kişilik benim kreplerin birini kızım yediği için 5 kişilik yaptım
















Krep malzemeleri:
  • 2 Yumurta
  • 1 silme tatlı kaşığı tuz
  • 1.5 Su bardağı süt
  • 1 şişe soda
  • 2 yemek kaşığı yağ
  • 2 su bardağına yakın un
İç malzemesi:
  • 500 gr küçük kuşbaşı et
  • 1 büyük kuru soğan
  • 3 adet yeşil biber
  • 2 orta boy domates
  • 1 su bardağı bezelye
  • 1.5 çay kaşığı karabiber,
  • 1 tatlı kaşığı kırmızı toz biber
  • Tuz
Beşamel sos:
  • 1.5 su bardağı süt
  • 1 tepeli yemek kaşığı un
  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  • Tuz ve karabiber
Üzerinin sosu için: 
  • 1 yemek kaşığı tereyağı, yarısı zeytinyağı da olur
  • 1 tatlı kaşığı salça

0 yorum: