Cem Adrian Şarkı Sözleri Aşktan Korkma Şarkısı

19 Aralık 2015 yazildi.

Cem Adrian Şarkı Sözleri Aşktan Korkma Şarkısı
Aşktan Korkma Şarkısı Sözleri
Gün gece, ben sana dönerken,
Gözlerime yaş... yaşlar dolarken,
Ay geceye, sen bana doğarken,
Üzerime kar, karlar yağarken
Üşümem hiç, aşk sarar beni.
Korkmam hiç, aşk korur beni.
Düşsem bile o tutar beni.
Kaybetse de yine o bulur beni...
Öldürse de yine o yaşatır beni)


Söz: Cem Adrian
Müzik: Cem Adrian 
Albüm: Aşk Bu Gece Şehri Terk Etti

cem adrian şarkı sözleri, aşktan korkma şarkısı sözleri, cem adrian, cem adrian şarkı sözleri ile ilgili aramalar, cem adrian şarkı sözleri tumblr, cem adrian yağmur, cem adrian şarkı sözleri herkes gider mi, cem adrian şarkı sözleri yağmur, cem adrian şarkı sözleri nereye gidiyorsun, şarkı sözleri, cem adrian şarkı sözleri ben seni çok sevdim, cem adrian şarkı sözleri 2015

0 yorum: