Hande Yener Şarkı Sözleri Sokak Kedisi Şarkısı

19 Aralık 2015 yazildi.

Hande Yener Şarkı Sözleri Sokak Kedisi Şarkısı

Sokak Kedisi Şarkısı Sözleri

Her şey masum bir gülüşle başladı

Yolun başında kibar birisi,
Biraz tanıyınca köyün delisi,
Kendini prens sanıyor ama
Bana göre ruhu Sokak Kedisi

Yolun başında kibar birisi,
Biraz tanıyınca köyün delisi,
Kendini prens sanıyor ama
Bilmiyor ki ruhu Sokak Kedisi

Kapılar kapandı sana
Dışarıda miyavlamasana
Senin hakkın anca bu
Kapıya bi kap sıvı

Kaybeden kimdi tabii ki sensin
Kolay kolay kendine gelemezsin
Ben yolumu çizdim sana sormam ki
Durmam ki biran bile senle (x2)

hande yener şarkı sözleri, sokak kedisi şarkısı sözleri, hande yener, hande yener şarkı sözleri ile ilgili aramalar, hande yener şarkı sözleri tumblr, hande yener yağmur, hande yener şarkı sözleri sokak kedisi, hande yener şarkı sözleri yağmur, hande yener şarkı sözleri nereye gidiyorsun, şarkı sözleri, hande yener şarkı sözleri ben seni çok sevdim, hande yener şarkı sözleri 2015

0 yorum: